Me, myself and I

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Siljeeehh - 6 maj 2012 20:42

Ditt leende gör mej varm

När vi kollar på varann , kan jag inte kolla bort, förens du gör det


Varje gång jag ser dej , hoppar mitt hjärta en cm


Kan inte sluta tänka på dej

Drömmer om dej varje natt


Vill bara ha dej vid min sida

Vill släppa taget om allt

Bara koncentrera mej på oss


Måste allt va så svårt ?


Jag fattar att du inte gillar mej...

Fattar inte varför jag försöker


Du gör mitt liv bra , iaf för stunden


Du betyder allt ! <3







Blogga här elr på www.sweediisshh.blogg.se
Bestäm själv...

Kommentera , annars blire sweediisshh :) byeee :) 

Tidigare månad - Senare månad

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards