Me, myself and I

Alla inlägg under februari 2012

Av Siljeeehh - 29 februari 2012 20:20

Hej


Jag är absolut it på humör idag !! Elr just nu !

Dagen började så bra men slutade dåligt ..

Skolan var okej.. Men efter skolan började allt..

Först var jag med Robin, Emi, Karro o Lullul..

Vi slutade halv ett o hade skit tråkigt på ica.. Tillslut stack jag, emi o karro på folkan o skulle på toa .. sen gömde sej killarna men sen träffade vi dom på ica o sen stack vi tjejer på björnen o dansade på bänkar o när killarna kom så stack vi till skolan o sen när vi var på väg till ica så såg robin oss o då stack dom... 

Sen gick vi tjejer på björnen o åt kakorna som vi köpt o då spionerade killarna på oss , så vi gick mot knuten o där satt såklart killarna , o alla var sur på varann men det löste sej sen...


Sen gick vi tjejer på sibylla för att vi skulle äta mat o sen gick vi på träning..

Då var allt okej ...

Men jag vill it skriva allt här.. För jag är sjukt trött på mitt halva liv.. :/

"Jag älskar dej, men kan it hindra det jag säger"    

Av Siljeeehh - 28 februari 2012 20:16

Häj !  


Idag efter skolan så gick jag , Karro o Emi till knuten o sen gick jag o Emi hem till henne för att jag o mamma skulle äta hos Emi 

Vi var där ett tag tills typ 20 i 7 o då åkte jag o mamma hem för att vi skulle packa..

Till på fredag då vi ska till SPANIEN !   

I Kanarieöarna , jag längtar skit mkt för jag har aldrig varit utomlands förut !  

Fick några tröjor av mamma som var alldeles för liten för henne.

I like it !  

Nu lyssnar jag på musik.. Asso all musik e typ ute nu o jag tkr ingen e bra...   

     

"I can't laught at this anymore.."  

Av Siljeeehh - 27 februari 2012 20:47

Jag börjar förstå att en vänskap som e stor är det bästa man kan ha


Vi lovade varann att aldrig släppa varandras händer

Du finns där när jag behöver dej

All uppmärksamhet du ger mej ,

visar att du bryr dej

Du tröstar mej när jag är ledsen

Du skrattar med mej när jag är glad 

Du ska veta att du är min bästavän sen föralltid !


Hos mej, behöver du bara vara dej själv


Du pratar aldrig skit om nån


Du har aldrig släppt min hand

Min tillit till dej är stor o jag hoppas att du tkr detsamma


Älskar dej bästavän ! <33333

Av Siljeeehh - 27 februari 2012 20:31

Heej !


Asså jag kom it på nån bra rubrik...

Men idag efter skolan så var jag med Linnea o vi gick hem till henne o åt o sen gick vi ut på sveg o sen kom mamma o hämtade oss..

Jag o Linnea sjöng singstar sen kollade vi på film o sen åkte vi spark ner till sveg o va med Linus o Robin <3333

Men vi var typ utanför skolan o kasta snö på varann o knuffades xD 

Sen när jag skulle hem så satte sej robin på sparken o då fick jag typ skjutsa han en bit tills han gav sej o sen fick jag en kram :D <3333

Nu sitter jag här o njuter :D 

Musik tips ? :D

"I don't want you to miss me"  

Av Siljeeehh - 26 februari 2012 21:01

Heej !!


I fredags åkte vi till remmen vdi 2 tiden o jag o emi mysade med hundarna o sen gick vi ut o gick med dom.

Sen titta vi på tv , sen gjorde vi midda' sen kollade vi på tv igen o sen gick vi o la oss...

På morgonen vaknade jag av hundarna o att jag var kissnödig :P

När Emi hade vaknat så gick vi o gjorde frukost sen släppte vi ut hundarna o sen kollade vi på tv o sen gick vi ut o gick o sen åt vi lunch , sen kollade vi på tv o väntade på Pia o Yngve (matte o husse).

När dom kom så fick vi 250 var.

Emi sov över hos mej.

Idag så åkte jag, Sandra, Emelie, Olivia o Melina slalom i björnberget.. Jag kan nästan åka nu !
Bara några övningar kvar ! :P

Har precis städat mitt rum o nu är typ alla saker inne sen möbleringen... Nej, men hej då :)  

Av Siljeeehh - 24 februari 2012 09:52

Hej !


Imorse vaknade jag utav att jag hade ont i magen.. Först trodde jag att det var för att jag var hungrig.. Men när Emi tog fram maten så drack jag vatten (dumt nog), o sen sprang jag in på toaletten o kräktes..

Mamma fick komma o hämta mej (jag sov ju hos Emi).

jag o emi blev jätte ledsen för att vi it fick åka till Remmen o vara hundvakt. Men när jag hade kommit hem så blev jag bättre o kräktes it mer . Så jag tror vi ska dit ändå. 

Nu har jag ätit o magen mår bra..

Det var it magsjuka, utan jag kräks när jag får ont.. Asso jäkligt ont :P


Dom här söta hundarna ska vi va hundvakt åt ! :)

Den minsta heter Primus o den största heter Ludde :))


Sååå söta ! :)


Igår var jag på kalas hos Sandra. Vi tittade på film o dansade xD

Det var jätte roligt !
Men jaja hejdå ! :)

"Please don't say goodbye when I cry"

  

Av Siljeeehh - 22 februari 2012 19:46

Hääääj ! :D


Idag efter skolan så gick jag o Emi hem till henne för att jag o mamma skulle äta där.

Jag o Emi nötade "Fast ball 2" på våra mobiler före o efter vi ätit.... xD

Sen åkte vi på träning . På träningen skulle man köra staffet. 

Asso man e 2 o 2 så ska man dra varann med en sop upp o ner för banan o dom som vann behövde it städa banan.

Jag o Julia vann :D

Så vi gick in o fickade o sen kollade vi på vår lärare som skulle va med o spela "Blå Kortet" (vet it vad det e).

Men när vi sett henne åka en gång så åkte vi hem.

Imorrn ska jag sova hos Emi o på fredag så åker vi till Remmen o e hundvakt igen ! :D


Kommer dock kanske it blogga på fredag, men kanske lördag... 


Ge lite musik tips ? 

Finns typ inge bra o lyssna på :O


"Feels like you run away when you see me"  

Av Siljeeehh - 21 februari 2012 20:27

Hej hallå ! :D


Mina byxor gick sönder , så på matrasten fick jag åka hem o byta om för det vart ett skit stort hål mellan benen xD

När jag kom tbx så läste Emma (läraren) för oss o sen hade vi skellefteteknik. 

Jag fick nåt fel efter att jag fick lite ström i mej , för jag ramlade ner på golvet o börja asgarva varje gång Clara förklarade nåt för mej. xD

Sen hade vi idrott...

Sen slutade vi ! :D

Då följde jag med Sandra o Emi på badhuset. Men jag badade it , jag kollade bara på... Skit tråkigt! Men sen kom Issa o Jennifer o sen åkte vi hem ! ;) 

Sen åt jag mat o sen kom Emi, Hennes mamma, o hennes lillasyster o sen kom Issa. :D

Nu lyssnar jag på musik o kollar på lite bilder.

Vad tycker ni om nya headern ? Kommentera ! :) <3333

 

"Jag är den jag är, inget får mej att ändra på mej"


Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards