Me, myself and I

Alla inlägg under januari 2012

Av Siljeeehh - 31 januari 2012 20:09

Hej hej !


Elr ja diss vare väll it direkt... men typ :p

Jag skulle va med robin efter skolan, vi skulle fråga andra om dom kunde va med oss men ingen kunde typ.. 

det slutade med att jag fick vara med Robin, Nisse, William o Philip.. Men mamma var lösningen.. Hon kom o hämtade mej när hon hade slutat =)

Så ikväll vare mor o dotterkväll... 

Vi kollade på bilder på Puerto Azul , det är hotellet jag o mamma ska bo på när vi ska till spanien nu i mars =))

Läääääääääääääääängtar !

Nu tittar jag typ på kläder på internett till Nobelmiddagen på skolan.. Tjejerna måste ha klänning elr kjol.. 

Ahhh, jag e it en sånn tjej xD

Gud vad alla kommer skratta åt mej xD <333

Ajaa, skrattar väl tbx...


Jag vill börja blogga på blogg.se ist igen.. men då får ni hjälpa mej med att lägga in header.. xD

haha hej då :))

Av Siljeeehh - 30 januari 2012 19:38

Hej hej :D


Idag har jag it gjort så mkt... Elr jo klart jag har , jag har ju varit med kompisar varit på skolan o lyssnat på musik..

Efter skolan så var jag med Olivia, Robin , Adrian o Julia. Vi gick till knuten. Efter ett tag så försvann Julia utan vidare..?

Amen när jag hade ätit så kom Linnea hit. Vi sjungde singstar o sen målade vi naglarna.. Mina blev så failade bara för att jag e så trött så jag tog bort allt...  

 Nu sitter jag bara här o sjunger lite smått för mej själv   


 

Spread a little light , I want your attention. Look up , I stand here beside you. Your tears i dry up , your smile I catch... I need everything <3333

Av Siljeeehh - 29 januari 2012 20:14

Mitt liv som brukar vara så roligt...

Jag skrattar o ler, precis som vem som helst..

Men vem vet vad som finns bakom leendet ?


Jag vågar säga det mesta , men det jag inte säger kommer aldrig komma fram..

Jag kan säga vad jag tycker om andra men det betyder inte att jag pratar skit.

Att vara irriterad på en person måste man få vara.


Jag ångrar att jag dissade dej, för när jag såg dej igen så var du med andra tjejer.

Jag hindrar dej inte från att va med andra tjejer , men hindrar dej från att stänga mej utanför.

Tyck inte att det är roligt, för det sårar...


Allt jag har gått igenom , har fått mej att inse att man inte kan få allt man vill ha.

Och när man en dag fått det man vill ha det så förlorar man det/den lika snabbt.




Jag bara... ÅNGRAR DET SJUKT MKT ! :(((<3333333333


Av Siljeeehh - 29 januari 2012 17:19

Hejj !


Karro sov över hos mej inatt oxå. Igårkväll kom Robin , Linus o Oskar.. Haha dom måste alltid bädda upp min sääng xD

Men klockan 7 kom Veronica o Isabell. Vi var inne tills klockan 8 o sen gick vi ut o gick omkring o kastade snöbollar... 

Sen följde Oskar , Robin o Linus o Karro såklart med in. Dom åkte hem 20 i 10.

O efter det var jag o karro helt sluuut... Men vi gick o la oss vid klockan 12.

Imorse vaknade jag klockan 10 typ o karro vaknade efter ett tag. Vid 1 kom robin, lullul o ogge, dom var lika vilda som igår. Dom åkte hem vid 2 för jag skulle på bio klockan 3. 

Jag o Linnea var på "Alvin o Gänget 3", den var rolig men läskig xD

Nu väntar jag på att maten blir klar. Sen ska jag väl åka till linus o ogge för där e emi, karro, robin , linus o ogge såklart.

Häääääääääääi dååå ;) <3333333333333

Av Siljeeehh - 28 januari 2012 12:29

Häi häi :)


Förlåt, jag har it haft tid o blogga för i torsdags blev jag helt slut så jag stängde av datan o gick o tittade på tv ist.

Sen igår så var jag med kompisar bara... Elr efter skolan så gick vi på Kondis för dom hade buffé där för 60 kr.

Vi var där i typ en timme o sen gick vi till knuten helt spyfärdig... Usch vad mkt det blev.

Sen gick jag hem.

Vid 4 tiden så hämtade jag o mamma Karro för att hon skulle följa oss på affärn för att hon skulle sova hos mej.

Sen vid 6 halv 7 tiden kom Linnea o hon sov oxå över hos mej.

Vid typ 7 kom Robin o Lullul. Haha robin e tråkig när han e seriös xD

Nu sitter vi o kör singstar o snart ska vi äta frukost.. :p

haha hade bara lust att lägga upp den xD


hejjjdååå 

Av Siljeeehh - 25 januari 2012 20:45

Hej hej ! :)

Idag vare idrott o vi var tjejer för sig o killar för sig som vi brukar på onsdagar.

Haha , jag fjantade mej hela lektionen , skit kul jag var ! xD

Det måste ni tjejer hålla med om, för ni flesta skratta. Speciellt Emilia o Linnea... hihi :')

Efter skolan så var jag med Emelie, Sandra o så träffade vi Ida o Issa o följde efter dom :p 

Vi väntade på Linnea o Karro men linnet kunde it komma o vid 4 tiden kom Karro. Mamma hämtade mej o Karro o så lagade jag korvar som blev brända. Men det var ju it så nytt xD

Efter jag ätit o dansat så karro skrattat ihjäl sig så åkte vi på Curling-Träningen.

Efter den så fick man vänta i en kvart på att mamma skulle komma o hämta mej. 


Här ska ni få veta en hemlighet om mej.

Jag gillar Justin Bieber. 

Mobba mej it för det. Jag tycker it att man ska vara rädd att säga sina åsikter , men dom flesta e det.

Ni säger att han e bög, det e bara för att ni e avundsjuk.

Ni säger att han e svag, han bröt benet på scenen men fortsatte o dansa.

Ni säger han e heartless , men lyssna på låten pray.


Så fort jag e ledsen så lyssnar jag på justin . Han gör mitt hjärta helt. 

Chris Brown featuring Justin Bieber – Next To You


"I want to take everything away and start make the right things..."   

Av Siljeeehh - 24 januari 2012 20:46

Hejhej bloggen.

Orkar it berätta så mkt om dagen men lite kan jag väl.

Efter skolan så var jag med Robin, Olivia o Adrian. Vi var på knuten. 

Robin tog min mössa bara för att jag tog hans... Haha puss <333 :*


Men ikväll vare mor o dotter stund för mej o mamma så jag var it med kompisar efter maten. Vi lagade min spegel o fixade rullgardiner i några rum.



Man ska it tro på saker som man it vet om det e sant.

Man ska it leka med andras känslor.

Spring it ifrån saken när man reder ut saker.

Jag vet hur det känns att ha blivit dumpad , så jag kommer alltid finns där för mina kompisar.

Jag trodde att det var slutet av att ha förlorat den jag älskade. 

Men jag har blivit starkare o förståndigare. 


Av Siljeeehh - 23 januari 2012 20:53

Häi !


Ville bara säga lite om dagen o mobbing..

Idag vakna man halv 7 som vanligt o så gick man till Issa halv 8. När vi hade kommit till skolan så stog vi i olika grupper o prata precis som vanligt..

Sen skrev vi i kontaktboken o sen kollade vi klart på "Anne Franks Dagbok" , idag grät man it lika mkt. Sen hade man rast o sen hade vi svenska o då läste jag min bänkbok "Göra Slut". Sen bytte vi till engelska o sen vare lunch o sen hade vi skellefteåteknink. På den så höll vi på o skriva hur vi skulle vilja att bilar såg ut i framtiden. O jag blev med Anton o Nisse. Det var ju ganska bra att jag blev med anton , för han e bra på bilar , men han pratade lite för mkt o snabbt.

Det var roligt o va med Nisse för nu märkte jag att jag it alls va nå rolig.. Så jag ska bli lite mer social... har jag tänkt xD

Efter skolan så var jag med Robin o Linnea. Det var drygt för Robin tog min mössa heeela tiden xD

Efter ett tag kom Julia, Olivia o Issa. Linnea gick typ hem direkt o vi stannade kvar på Knuten.Sen åkte jag, Issa o Olle hem o åt mat. Jag fick göra maten :D

Köttbullarna blev brända men det gick o äta ;)

Nu ska jag bli lite social.


Efter vi hade ätit kom Issa hit o va med mej o Olle . Vi kollade på Älska mej. En film som handlar om en tjej som heter Alice o blir mobbad som till slut går över styr så hon vill dö. Ja, hon blir påkörd av ett tåg. Kolla på alla delar på Youtube.

Mobbing e en seriös sak. Det e töntigt o mobba folk! Tänk o mobba nån som man tillslut gillar , men den gillar it dej för att du har mobbat den.

Nej usch, sluta mobba för f*n!

Ni som säger dumma saker till mej , ni är äldre o borde veta mer än så. Ni fattar för i h*lvete hur ledsen man blir. Man kan ju tro att ni e mindre. 

Men över till mobbing. Den där "Älska mej" ska alla titta på , tycker jag. Den är sorlig o man börjar grina på den , tror även mobbare grinar. 

Tänk o förlora nån man tkr om att mobba , då går det ju it o mobba nån ? 

O ni blir ledsen när ni fattar att den vill dö pga er ! 


Här e min outfit ;)

 

Grön o vit randig tröja, vitt linne , rosa jeans , gröna strumpor :)

Hejdå :) 

//Silje <33

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards