Me, myself and I

Alla inlägg under juli 2011

Av Siljeeehh - 20 juli 2011 10:41

Tjena tjena!

De var inte igår sisst heller :P

Men iallafall, igår var jag med Olivia och Andreas<333333 vi var på badhuset, haha vi hoppade, åkte rutschellkana (stavning) och allt man kan göra där... Adde skulle berätta en sak om Jonathan (olivias kille) men de var en hemlighet så han berätta aldrig men jag och Olle (olivia) tvingade han att säga men sen när vi var där de var lite grundare så pussade jag å adde<33333333 Awww fan vad jag saknar han! Han åkte tillbaka hem till orsa igår igen :( Miss you babe <333 :*


Idag ska man på badhuset igen med Olivia, Emi å Fatima. :D

Nu lyssnar man på Beyonce - If I were a boy


Snälla komentera och fortsätt läsa min blogg! :)

Av Siljeeehh - 3 juli 2011 19:56

I fredags gjorde jag och Adde slut, men vi blev ihop igår igen... Han är i Orsa nu, och jag messar han som vanligt. Saknar han! Igår sov Emelie över hos mig. Sen i går kväll satt vi vid skype typ hela kvällen... Idag innan Emelie skulle hem så vänta vi på att en kompis skulle logga in på skype men han logga typ aldrig in. Sen åkte Emi (emelie) hem och jag hade piss-tråkigt, men sen klockan halv 4 så fråga jag Ebba om hon ville med på Sveg å de ville hon så då åkte vi ut på Sveg... Där träffa vi vår lärare Camilla och sen när vi var på klätterställningen på skolan så såg vi vår lärare Cecilia gå ut och gå med sin mamma och sin unge. Å nu sitter man vid skype och facebook. Å så lyssnar man på California king bed - Rihanna.


Ps. Äger typ bloggen nu för jag är typ inge med Sandra längre ;)

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards