Me, myself and I

Alla inlägg under april 2012

Av Siljeeehh - 30 april 2012 09:53

Godmorgon  

Jag vaknade kvart i 9 tror jag det var. Jag är skiiiiit trött med andra ord, men jag kan inte somna om.

Nu lyssnar jag på musik o väntar på att Julia ska vakna så hon kan ringa mej. 

Ska prova städa lite i rummet, sen går jag ner o äter. Efter det kanske Julia har ringt så hon kan åka hit så kan vi göra lite olika saker, o sen sticka på sveg. Halv 3 till halv 4 äre fotbolls träning, den ska man såklart gå på.

Jag ska väll sträcka på mej o städa lite  

 

  

Av Siljeeehh - 29 april 2012 22:04

Halloj ! :D


Hur tycker ni om bloggen ? 

Jag tycker själv att jag uppdaterar för lite. Men det ska bli en ändring på det. 

Idag har jag o Emi sättit upp stutsmattan. Jag har varit med flera hundra personer idag, elr okej, typ 7 st  

Vi var ute på sveg ett tag. Nu sitter jag här i min ensamhet o lyssnar på musik.

Ska ladda in bilder från Spanien så fort mamma har skickat bilderna.

Ska oxå ändra på designen, eller vad tycker ni?

Kommentera !  


Byyyyeee <33333  

Av Siljeeehh - 23 april 2012 20:43

Jag ska älska dej som om jag aldrig blivit krossad...

Jag ska låtsas som att jag inte har gråtit...

Även om det syns på långt håll...


Det här e jag... O jag älskar bara dej

Du är den ända som ställt upp... 

Vi har inte så många minnen, men du finns i mitt hjärta ändå..


Det är svårt att glömma dej

Du o jag <3


Jag kommer stå i regnet , när tårarna kommer...

Ingen kommer få veta något ! 


Jag ska älska dej som om du är den ända jag haft...  

Av Siljeeehh - 15 april 2012 20:48

Förlåt för allt jag sagt o gjort...

Jag ångrar mej såååå


Inget var menat så här...

Snälla förlåt mej...


Jag vet att jag har förändrats men det är inte mitt fel... 

Alla gör det med åldern o den uppväxt...

Men accepterar du mej mer som den jag va - än den jag är..

Så skit i mej, för jag är den jag är o är glad för det.


Det är du som har ändrats...

Det du sa , sårar...

Du var en utav mina bästa killkompisar , men efter dom orden, vill jag inte mer.

Det kanske inte var menat så som jag tog det.


Men va lite försiktig när du vet att jag är känsligare...

Jag är som jag är, jag ändrar mej inte för nåns skull.

Det finns folk som accepterar det. O andra som inte.

Men jag står för att jag är såhär.


Kom inte närmare , prata inte med mej.

Jag har gått vidare. 

Lev ett bra liv, för jag ger upp allt mellan oss.


Av Siljeeehh - 10 april 2012 20:12

Heej ! :D


Idag var jag, johanna o Håkon på badhuset här i Mo o bada.. Håkon träffa en tjej som är 10 o va med hon.

Hon trodde Johanna var Håkons gudmor o jag var hans syrra haha :)

Nu e jag typ skiit trött !

Men imorrn ska jag o Johanna ta bilder i Fredriks studio :))

Haha , längtar!


Tips om bra bloggar? 

Tycker om att läsa bloggar :))


Hejdåå :)<3333

Av Siljeeehh - 8 april 2012 12:59

Heej !! :D

Har inte haft tid o blogga.. Men iaf i torsdags så åkte jag buss till Storuman, så hämtade Trude, Johanna o Elise mej där. O så kom vi fram vid 11 tiden :)

I fredags tog vi det lugnt , jag o Johanna bakade Woopie Pies :D

Igår var vi på fjället o när vi skulle ner så åkte jag o Johanna på en snowracer tillsammans.

O när jag skulle köra ner så vågade jag inte svänga o jag bromsade hela tiden för det var så brant , så jag körde in i djupsnön o jag o johanna ramlade typ på varann hela tiden :P

När vi kom hem spelade vi Wii mot varann o åt pizza o spelade Sharader (stavning)...

Idag ska vi åka slalom :D


Jag har lust o börja på nån annan blogg ist för den här.. Några tips , om bra bloggar?

Elr vad tycker ni? Ska jag blogga på den här ?

Av Siljeeehh - 3 april 2012 20:38

Jag kommer alltid älska dej

Du är allt för mej

Oavsätt om jag inte är det för dej

Så kommer du alltid vara min värld


Jag saknar dej när du inte är här

Jag behöver kärlek o värme från dej

Jag behöver dej mer än allt !


Du betyder mer än någon för mej 


Vart du än är , står jag vid din sida

Håller din hand o säger "Jag älskar dej"


Du är en dröm som blev sann...

Flyger jag på rosa moln?

Jag är inte på jorden iaf...


Jag älskar dej Joel <3

Av Siljeeehh - 3 april 2012 20:22

Hoppas du vet att du var det sista misstag jag gjorde.

Du kommer aldrig bli den du var, så varför provade jag ens?

Det är inte lätt att glömma oss...

Har fortfarande bilderna o minnerna kvar...


Bara om du visste hur mycket jag saknar dej...

Du var världens bästa kompis, tills den dagen.


Kommer du ens ihåg det?

Vi pratar inte om det längre..

Jag tycker att du värkar snällare mot dem du känt längre

Vafan?


Kan vi gå tebax i tiden?

Nej

Kan du bli den du var?

Nej

Varför försöker jag ens?

Vet inte


Jag kommer inte vänta på att något ska hända... 

Du får bevisa det , när det händer


Jag har många bra kompisar , bara så att du vet

Var du än är ser jag dej...

Du vet hur jag har det , men det ända jag hör av dej är "jag,jag,jag,jag..."

Du pratar bara om dej själv!

Hallå? Jag finns...


Är jag som luft för dej?

Kanske det...

Du faller i min famn , men landar på marken.

För jag ger igen.

Du gjorde så mot mej du med...


Jag var blind

Jag såg inte vad du gjorde...

Nu vet jag bättre...

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards