Me, myself and I

Alla inlägg under november 2011

Av Siljeeehh - 30 november 2011 20:39

Helluuu !


Haha, jag trodde jag skulle hinna blogga när jag kom hem efter skolan men ist var jag med Robin, Lullul, Emi o William o Linnea...

Vi började gå hem t Robin o då gick Lullul i på knuten o vi fick gratis pizza ! :D

Men sen gick vi vidare t Robin o då skulle Linnea hem så vi fortsatte o när de bara var nåra meter kvar så ringde mamma o sa att hon skulle hämta mej o Emi , så vi åkte hem o åt.

Innan jag åt så städade jag lite i mitt rum sen gick jag ner o åt o hjälpte mamma lite med julpyntingen, o sen åkte jag på träning (Curling). Vi har bestämt att vi ska vara med på match i Ljusdal den 20 Januari, jag längtar såååh ! :D

Hahah, Robin o Lullul kom o kollade på oss medan vi tränade , sen när vi skulle hem så stog dom utanför o skrämde alla som gick ut !! Haha , gud vad jag skrek !! :D

Heii dååå ! :)

Av Siljeeehh - 30 november 2011 20:17

I'm already lookin back

But losing you was hurt enought .


If you really love me you don't love another girl...

I know everything changes , every city's and face's.

I know how I feel about you.

I know that I let you down , but give me one chance ! 


When I lookin back I see that you like her and not me 

If I was wrong , don't give me a broken heart. 

I know you'r the one

I know perfect could us tight ...


But I'm already losing you, can I get you back ? 


Av Siljeeehh - 30 november 2011 07:18

Hejj


Idar äre skola igen o idrott , jag har hur ont i benet som helst.

Igår när jag kom ner för att äta nåt så haltade jag o jag vet inte vad jag har gjort... 

Det känns som att jag har en sprika i benet men de kan jag inte , för isf skulle jag inte kunna gåå...

Nu ser jag på glee o jag tror jag e kär i en kille däääär .... :P

Hihi , han e såååå söt !! 

Hihih, jag vet it vad jag ska skriva om ...

Ahja heii då


I just belive on my dreams <3

Av Siljeeehh - 29 november 2011 20:37

Vi har känt varann sen vi var små ! 

O jag kan inte tänka på om vi skulle växa ifrån varann 

Vi har lika intressen o allt bara stämmer på varann. 

Du e min bästis o kommer alltid vara ! 

Jag älskar dej, men vissa saker kan man bara inte berätta via datan, snygging ! 

Haha , du e allt o jag kommer aldrig glömma dej för du e så underbar !

Vi har aldrig bråkat o de e jag glad för , tack för att du finns ! <3

Linnea Axelsson :) <3

    (gammal bild)

Av Siljeeehh - 29 november 2011 20:25

Heii 


Idag då, har man varit på skolan o haft skellefteteknik, o engelska o NO. 

På en rast körde jag o julia SKP (sanning, konka, procent) med Nisse o Linus F.

Båda tog sanning nåra gånger o då frågade jag vem dom var kär i, o båda svara mej :D

Haha ibland äre jobbigt att många e kär i mej , men man vänjer sej ! :D

Jag e oxå kär  ! :D

Efter skolan va jag med Nisse, Julia, Olivia o Linus H.

Vi var hos Nisse o spelade tvspel o tugga tuggummi ! :D

Sen åkte jag o julia o olivia t julia o åt middag . :)

Sen gick jag o Olivia t Nisse o körde snöbollskrig, men det blev tråkigt när Jacob kom o snö-mulade mej !

Har onte i huvve sen dess !

Olivia o jag gick hem till mej efter det för jag fick sååå ont i huvve så jag trodde jag skulle svimma !

Nu messar man o lyssnar på musik :)


I love you more and I did before ...


Av Siljeeehh - 29 november 2011 07:19

Heii !


Orkar inte gå på skolan , för det första för att jag såklart kommer möta HAN .

Jag måste gå t skolan för att de e snö o jag vill inte cykla ...

Har nyss ätit klart frukosten , jag gjorde den typ kvart i 7 o blev klar nu :P

En kille tvingade meii att säga vem jag ville ha igår o då fick han gissa tills han hade rätt.

Han gissade på seii själv nåra gånger.

Men NEJ ! Nu har han lovat att inte säga till nån om vem det är , för då kommer han får stryk o han e lite mindre i storleken än meii såh ...

Haha xD

Här kommer outfiten :

Rosa jeans cubus

Vit tröja (dunno)  

Nu ser jag på glee , asso den serien kommer jag aldrig sluta se på ! :) 

Ahja, hejj då :)


Never gonna be us ? :(

Av Siljeeehh - 28 november 2011 19:02

Asså, jag går runt o säger att jag hatar dej ,,,

men gör jag det egentligen ?

Nej !

Såklart inte...

Men det tänker jag inte säga t dej ...

Du gillar inte mej o jag vill inte gilla nån som inte gillar tbx

Fattar inte varför mina känslor för dej inte går bort ?

Jag tänker inte låta det bli oss igen !

Jag vill vara kompis , men ändå inte ...

Jag vill kunna lee utan att det gjorde ont . 

Jag e rädd att jag ska råka säga att jag fortfarande älskar dej 

Alla e rädd för nån sak, o de e min .


Jag har inte pratat med dej på hela dagen , o de gör ont !

Jag vet inte om jag tänker fortsätta o ignorera dej ?

Men när jag ser dej vill jag bara gå dit o säga rakt ut att jag älskar dej.

Innan skolan börjar, känns det som om jag vågar allt.

Jag tar mod o provar säga allt jag tycker om dej.

Men när jag står mitt emot dej , vågar jag inte längre .

Är jag feg ?


Önskar att du var här. 

Önskar att vi kunde va själv o att jag fick säga allt jag vill till dej.

Önskar att du var min ... <3

Jag önskar att vi kunde va som förut ... 

Prata om allt o aldrig vara rädd .

Jag önskar att du var som förut .


Känslorna för mej e väll borta som alla andras ?

Har riktigt stora känslor för dej

O dom e känsliga oxå .

Önskar att du kunde va normal.

När du provar vara cool så blir du så kaxig , o jag vill bara dö !

Jag tror du e den rätta , men om du går vidare så gör jag oxå det ! 

Sångerna jag skrev , tårarna som rann , var åt dej ...

Sångerna har jag kvar o kommer aldrig slänga även fast det var jag som gjorde slut .

Jag grät bara för att jag hade varit idiotisk o bli din när du ändå inte gillade mej .


ÖNSKAR DU VAR MIN !!!

Vi var som ett riktigt par , o jag bara älskade det.

Du var den bästa jag hade.

O vill ha dej, bara dej !


Önskar du var min ! <3




Av Siljeeehh - 28 november 2011 16:32

Heii !! 

Idag hade vi innebandy tunering, hela dan !! 

Våran idrottslärare hade lagt upp oss i lag (4-6:an). Tjejerna för sig, o killarna för sig.

Mitt lag vann !! :D

Haha, när vårt lag hade paus gick vi upp på läcktaren o skrek "kom igen blåa, kom igen" (killarnas lag) o de gjorde vi för att Linus H var i det röda o det röda o blå laget körde mot varann, o jag tycker inte om Linus, alls !! 

Det e helt slut!

Nu e jag med Olivia, hon ska äta hos mej. Efter vi har ätit så ska vi t Linnea tror jag... :)

Ahja , men hejj då ! :)


"I love you. Hope it be us someday"

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards