Me, myself and I

Alla inlägg under oktober 2011

Av Siljeeehh - 31 oktober 2011 21:21

Hejj! 

Igår hann jag inte blogga, syrran hade inge internet o jag årkade för den delen heller inte. Sry!! 

Men jag kom typ till syrran vid 7-tiden, sen fick jag se hennes underbara unge!! 

Jag kom med ett namn förslag: Hanna, jag menar hon har ju ett till barn som heter Håkon o pappas alla flick-barn har 5 bokstäver i sitt namn så jag tänkte att Hanna o Håkon har fem bokstäver o båda börjar på samma bokstav ;D

Idag har jag typ sovit till 8 tror jag, för Håkon kom o väkte mejj :p

Sen åt jag frukost o sen när alla hade åkt typ, iaf Jennie , Henrik o Fredrik så bakade jag chokladbollar, de blev många. Jag hade inge recept så jag bara la i de som skulle va med. Men dom blev god endå!! :)

Min syrra skämtade me mejj så att jag kollade bort å då tog hon en chokladboll! xD

Imorrn vet jag inte vad jag ska göra. Om Håkon e frisk imorrn så ska han på skolan å då ska vi andra till nåt ställe som mina syskon var på förut! 

Kolla min nya omröstning , o klicka på den du helst vill !! :)) 

Av Siljeeehh - 29 oktober 2011 20:49

Zha zha !


Idag typ åkte jag på badhuset med Olivia, Robin o Linus ! 

Kuuuul !

Körde typ S,K, P ( sanning, konka, procent ) hela tiden när vi satt i bastun. Fick nåra pussar där ! :)

Sen när vi hade badat klart åkte vi till en bro, å bara var där å pratade sen skulle killarna gå så då fick man en puss igen ! 
Har världens sötaste kille (LINUS) :))
Älskar dejj! Känslorna går inte att förklara ! :) <333333333 

Av Siljeeehh - 29 oktober 2011 10:44

Cha cha bloggen :D


Nu packar jag lite,, ska jue till syrran imorrn... Kommer sakna alla här , men de kommer bli kul å träffa henne å alla andra där ! :) 

Jag känner mejj lite ensam , ska höra om nån kompis vill va med mej när jag blir klar .

Åker typ klockan 8 imorrn så hinner inte va med nån imorrn :(

Kommer ta bilder på syrrans nya barn ! :) Min kamera fungerar inte men men... Tar väll mobilen som vanligt.

Kollade på en blogg för ett litet tag sedan o där hade hon varit på Liseberg , blev sugen på att åka dit :p

Ikväll har Isabell låvat att vara med mej för hon åker tillbaks till Norrköping på lördag å jag tror inte jag har kommit tbx då :(

Jajja hittar väll nån kompis att va med sen :p

Av Siljeeehh - 28 oktober 2011 21:34

Jag blir grymt less på att bli dumpad. Ni bryr er it om mina känslor ! Även om jag inte ser känslig ut så är jag det.

Hoppas det går bättre nu. Jag ska sluta bry mej om folk som bara leker med mina känslor. 

Jag är som alla andra.

Om du inte gillar mejj för den jag är , så e de inte mejj du vill ha ! 

Av Siljeeehh - 28 oktober 2011 15:28

Hejj!

Jag sa typ att vi skulle ha matte, engelska osv.

Men ist hade vi kontakt på morgonen när vi började. Sen la vi alla böcker å allt nåra kartonger, för städerskorna har stor städning på tisdag ????

Men sen gick vi på rast, sen gick vi in till smartboard rummet. Vi skulle sitta kille o tjej, å jag å Nisse e ihop jue så jag satte mej mellan Alex o Nisse. Visste inte att vi skulle massera varann xD

Sen såg vi på film, sen vare Lunch, sen rast å sen delade vi ut kontaktböckerna sen slutade vi !! :D

Efter skolan var jag med , Alex , Sandra å Nisse. Vi satt typ på ICA heeeeela tiden! Sen när vi var på väg till Knuten åkte Alex å Nisse hem :(

Då hade jag å Sandra skiiiiiiiiiiita trökigt! :O

Nu sitter jag hemma helt själv å slappar.


Nu äre lov å på söndag ska jag till min syrra i Mo I Rana. (Norge).

Det ska bli kul att träffa hennes nya barn Agnes. Å hennes andra barn som e 7 (Håkon).

Saknar hon skiiiiita mkt! :) <33333

Så snart kommer jag !

Hmmmm,, kommer inte på nå mer att skriva.... 

Skulle behöva nåra kommentarer, å att ni tippsar bloggen för era kompisar !! 

Snällaaaaaaaaaaaaaaaaa! 


Trökar ! Nån som kan komma??? :O

Av Siljeeehh - 28 oktober 2011 07:09

Hejj! 

Har nyss klätt på mejj ska snart gö frukost. 

Läser lite små bloggar just nu. 

Idag äre skola igen :( Men de är sista skoldagen på veckan! 

Idag har vi matte o engelska. Sen ska vi skriva i kontaktboken ,, sen ska sånggruppen (som jag går i) gå till sången.

Ja, dagen ser väll helt normal ut förutom att vi slutar halv ett!

Av Siljeeehh - 27 oktober 2011 20:38

Hejj! 

Idag på skolan vare sådär. Grupp 1 (tror jag) hade hemkunskap, å då blire typ att vi inte har raster samtidigt. :((

Efter skolan var jag ute på sveg med Emi, Sandra, Julia, Nisse å Isak TB. Kul , fast 4 hade jag utvecklingssamtal,, tråkigt! Jag menar man sitter ju bara å babblar om hur bra man har varit senaste terminen,, bla bla... :P

Efter det trodde jag att det blev tid att vara ute på sveg lite till men jag var tvungen att åka hem för att äta för klockan 6 skulle jag på träning. Jag åkte till Hopp&Stutts typ en halvtimme tidigare. :PP

Men asså att lära sig att stå på händer utan stöd är mkt lättare än att luta sig mot en vägg ! xD

Jag kan typ stå på händer utan att luta mejj nånstans men när jag skulle prova att stå mot en vägg så gick det inte xD


Ciao! :*

Av Siljeeehh - 26 oktober 2011 20:22

Heej!

Glömde berätta igår att jag skulle på klassresa idag till Hede o Hedeviken :D

FUNNY!! 

Där fick vi lära oss hur man gör Fäbodglass, sen kolla på kor xD

Innan det så kollade vi på fiskeodling. :D Här kommer nåra bilder: 

   På fiskeodlingen :D   Nåra av mina bästa vänner :)

   Fiskeodlingnen

   Kosorna :D

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards