Me, myself and I

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

alalallalala

Av Siljeeehh - 2 april 2012 20:29

Hejj!


Kommer inte på någon bra rubrik så det fick bli dendär... :P

Jag har inte bloggat så seriöst... Bara om känslor o så...

Har inte haft lust o skriva om vad jag gör på dagarna...

I onsdags åkte vi slalom o jag ramla såklart framåt slog mej rejält så jag fick åka ambulans till sjukhuset i östersund..

O sen åkte jag hem , för jag hade bara sträckt en muskel. På torsdag ska jag tebax dit o kolla benet igen o gömskeln.

Ja, det har inte hänt så mkt på sätt o vis... Robin o jag gjorde slut i måndags, men det vet ni väll? 

Nu är jag ihop med världens bästa kille som heter Joel... Han bor i uppsala :P


Vad tycker ni jag ska blogga om? Kommentera... 

Om inte , så lägger jag ner bloggen snart för det börjar bli tråkigt att blogga utan o veta om det är intressant för er o läsa...


1. Dagarna

2. Känslor

3. Killar

4. Kompisar

5. Familj

6. Mej själv

7. Mode/kläder

8. Musik/Artister

9. Sport

10. Foto


Rösta ! Kommentera direkt! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siljeeehh - 6 maj 2012 20:42

Ditt leende gör mej varm När vi kollar på varann , kan jag inte kolla bort, förens du gör det   Varje gång jag ser dej , hoppar mitt hjärta en cm   Kan inte sluta tänka på dej Drömmer om dej varje natt   Vill bara ha dej vid min sida ...

Av Siljeeehh - 4 maj 2012 16:38

Sry för min uppdatering... Lovar att uppdatera mer... Den här veckan har gått snabbt , den här dagen med.  Vi har haft engelska o matte idag. Några utav oss tjejer hade sång. Jag, Linnea o Emi ska sjunga "Ordinary girl - Miley Cyrus" , på vår...

Av Siljeeehh - 4 maj 2012 16:38

Sry för min uppdatering... Lovar att uppdatera mer... Den här veckan har gått snabbt , den här dagen med.  Vi har haft engelska o matte idag. Några utav oss tjejer hade sång. Jag, Linnea o Emi ska sjunga "Ordinary girl - Miley Cyrus" , på vår...

Av Siljeeehh - 1 maj 2012 20:40


Halloooj     Idag har jag varit med Karro o vi har typ varit på hela sveg o hängt. Mest på slänggungan o typ messat med folk o skrattat o solat. Gud vad varmt det har varit idag! O igår oxå för den delen. Vi har haft jättekul. Vid femtiden åkte...

Av Siljeeehh - 30 april 2012 09:53


Godmorgon   Jag vaknade kvart i 9 tror jag det var. Jag är skiiiiit trött med andra ord, men jag kan inte somna om. Nu lyssnar jag på musik o väntar på att Julia ska vakna så hon kan ringa mej.  Ska prova städa lite i rummet, sen går jag ner o ...

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards