Me, myself and I

Alla inlägg under december 2011

Av Siljeeehh - 31 december 2011 22:53

Hellu helloj ! 


Idag äre nyårs afton...

Glömde o blogga imorse , men det var för att när jag vakna så vaknade syrran o då provade jag få henne att somna om vilket som blev lyckat , sen kom pappa o då gick jag in på mitt rum o sov.

När jag vaknat där så gick jag ner o åt lite o då satt kussen i soffan , han hade sovit här o jag visste ingenting xD

När pappa o Karla hade vaknat så gick jag i duschen o sen fixade jag mej o såh...

Idag har vi varit latmaskar.. Vi satt typ vid tv:en hela dagen .. 

Sen hade pappa gjort middag o det var nånting som pappa it visste vad det var. han bara slängde på nått xD

Nu sitter vi vid tv:en igen elr, jag o Karla gör det. Kussen o pappa sover xD

Ungefär 1 timme kvar tills vi ska skjuta raketer !! :O

Ehm, har it så mkt o skriva men men...

Så var iaf min dag.

Gud vad det stank , nu går jag nog o byter blöja på Karla.. xD

Usch, önska mej lycka till ! 

Byeeeeeeee ! ;D 


"Happy New Year and I wish you a lovely time with your family!<3"

Av Siljeeehh - 31 december 2011 00:35

Helloj !


Idag äre nyttårs afton...

Jag vet it hur ni har det, men jag ska iaf sova innan vi smäller raketer. :D

När jag har vaknat så ska jag i duschen , sen får jag välja kläder, måla naglarna o fixa håret.

Det måsta jag bah göra för att vi ska äta middag hos faster (=


Igår asso 30 december så var jag juh på julträfest o den var tråkig..

Det var kanske 3 i min ålder där o det var Danielle o två killar -.-'

Jag var it med nån utav dom utan jag var med lillsyrran ist .

Jag ville heller it dansa runt julgranen så jag sket i det.

Sen kom jultomten o gav ut godispåsar.

Jag trodde verkligen it att jag skulle få nån men det fick jag. 

När vi kom hem så såg jag på "Tjejerna på St.(minns it vad det hette)" o sen öppnade vi paketen till mej.

Jag fick en bok, tights, skor, strumpor, akvarell-låda o lite till. 

Men ingen Canon elr Nikon kamera... Men det ska nog gå bra ändå.

Jag har ju mobilen . 

Hahah hejjdå håller på o somna ..


"Du var min bästa vän, men du förlorade mej föralltid!"  

Av Siljeeehh - 30 december 2011 12:28

Helluj !


Det blir ett snabbt inlägg nurå för jag har en syrra som tvingar mej att komma ..

om jag it kommer snart så tar hon min dator till hennes rum.

Just nu fick jag henne o jaga katten, men hon får it tag på han x)

Typ klockan 1 ska pappa o barnvakten till Leinesfjord för o gö nån sak.

Så jag blir barnvakt o då tror jag att jag går ut med henne, för hon ska med ut ! 

Klockan 4 så ska vi på julträfesten o blir där till klockan 6, som sagt så hoppas jag att jag träffar nån kompis där.

Har så trööööööööööööök, men ska väll klä på mej snart.

Inatt sov lillsyrran i hennes rum men i min säng ! 

Haha o det bästa var att hon sov hela natten vilket jag it gjorde :p

Vaknade 1 gång o var vaken 1 timme så jag o lillsyrran sov till klockan halv tolv idag.

Hajda ! :D

Av Siljeeehh - 30 december 2011 00:24

Helluj !


Blev it så långt inlägg idag.. Pappa sa åt mej o äta frukost precis när jag började skriva.

Det blev iaf it o åka pulka idag..

Karla e lite sjuk så det blev väll mest en slapp-dag idag.

Vi åkte på affärn en timme efter vi hade ätit frukost.

Vi köpte 10 lång-glassar o 6 båt-glassar... Mmh gött , nu ska det softas här ! 

Jag passade på o blogga nu när pappa o Karla e i duschen.

Imorrn ska vi öppna paketen som pappa har här till mej, gud vad jag längtar, konstigt nog.

Men iaf imorrn ska vi på Julträdsfest för barnen, hoppas jag träffar några kompisar där då..

Hoppas jag har fått en Nikon elr Canon kamera,, det vill jag verkligen ha !! 

Om jag it får det så blev det här it den bästa jul jag haft..

Jag o syrran hade iaf skit-roligt idag till jag gick upp o vilade för att jag hade så ont i huvudet. 

Efter maten o efter jag vilat en gång till så dansade jag o Karla , haha hon e nog nöjd med kvällen. :D

Ska försöka o blogga innan vi ska äta frukost imorrn.. Det beror på när jag vaknar.


Hur jävla orolig kan man va för att ens kille ska få nån annan tjej när man e borta ?! 

Jag e så jävla rädd, att han gillar någon annan. O jag gillar han sjukt mkt o hoppas han verkligen menar det han säger.

Det måste bara va sant , det han säger.

Jag menar, ett förhållande håller lite längre med tilit, o det e klart att jag litar på han.. 

Men jag önskar bara att jag kunde fatta att det e sant som han säger.


Ajja ciao ! :*

"You make it hard to belive that everythings true, but I have to belive you" 

Av Siljeeehh - 29 december 2011 12:41

Helluj ! 


Har it hunnit skrivit nåt för jag åkte till pappa på tisdagen o sen var vi hemma igår...

Idag ska jag nog ut o åka pulka med Karla..

Men nu ska jag äta ,, ciao ! :*


"Love you, my sister <3"

Av Siljeeehh - 26 december 2011 17:00

Helluj !


Sry för att jag it har bloggat...

Har it haft tid...

Igår var jag iaf med Issa typ till 20 över 3 

O sen typ vid 4 kom Olivia.

Jag åt mat sen gick jag o Olle ut på sveg.

Vi kollade först på när Nisse o Lullul åkte skridskor på fotbollsplanen på skolan. Sen kom typ Lullul's kaxiga,roliga syrra o gav oss lite godis xD 

Sen när vi var på väg till Lullul kom Robin.

Först trodde jag att Robin it ville va med oss för han var med Ogge o Rasmus.. zD 

Sååh , jag var typ ass sur på han, men det gick över efter ett tag.

Olivia sov över hos mej o vi kollade på en skräckfilm som handlade om en hemsökt familj o på slutet vare bara sonen o dottern o mostern som levde för mostern hade dödat alla..

Jag kunde typ it sova men det gick efter ett tag zD

Idag kom Robin o Lullul till mej vid halv 12 o vi kollade på skräckfilmen, men nu var den it lika läskig för att dom var där zzD

Men iaf så skrek vi några ggr jag o Olle asso.

När filmen var slut så kom Linnet o typ klockan 2 så gick vi ut på sveg, Lullul sparkade olle i magen så hon gick hem till mej o hämtade sina saker så jag o Linnet fick typ gå hem när vi var vid Nisses hus...

Aa, men sen var jag o Linnet hos mej o sjöng kareoke :)

"Boy you got my heart beat high"  

Av Siljeeehh - 24 december 2011 20:37

Helluj ! 

Idag typ när alla hade kommit hem så tittade vi på "It's Complicated" o sen åt vi lunch o sen tittade vi på tv igen.

Sen öppnade vi alla paketen o jag fick bara 6 paket , som var dyra (dom flesta) iaf...

Det här fick jag :

 

Skyddsängel, fick den av mamma :)<3

 

Smyckeskrin, fick av mamma <3


 

Abba (singstar skiva) , fick av Jeanette :)<3


 

CD skiva signerad åt mej från Nanne , av brorsan :)<3

 

Playstation 3 , fick av syskonen o mamma ;)<3


Singstar , fick av syskonen :)<3

 

Brorsan o mamma sjöng på min singstar , haha xD  

 

Outfiten idag (syns it)

Iaf en svart t-shirt o ett vitt linne under o ett par svarta tights :)<3


Hur har er dag varit ? :))


"I can't love everything I see , but I can't hate it  either..."

Av Siljeeehh - 24 december 2011 10:38

Helluj där borta !


Imorse fick man ingen sov-morgon. 

Brorsan kom o väckte mej vid 10, så jag gick ner o gjorde nudlar o sen åkte brorsan, hans tjej o mamma på affärn.

Nu e jag hundvakt åt värdens sötaste hund som heter Norpan såhär ser han ut ;)

Det e en chihuahua som ni kanske ser ..
Han ligger bah o vilar bredvid mej.


Jag e inte ett dugg nervös tills ikväll när vi ska öppna julklapparna men desto fortare tiden går desto nervösare blir jag. Jag tittar för mkt på granen , här kommer bild :

   

"When I think about you does it hurt, just becouse I don't know if you love her..."

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards