Me, myself and I

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Om du bara visste......

Av Siljeeehh - 29 mars 2012 20:22

Jag är jävligt kär ! 

Jag vill inte erkänna något...

Jag vet redan att svaret är nej.

Jag skulle såra mej själv om jag frågade o fick ett nej till svar.


Det sägs att såren läker med åren...

Men mina blir bara ett stort ärr som aldrig går bort.

Jag trodde bara på mej själv o mina kompisar...

Fick aldrig höra din verision....


Önskar jag kunde gå tebax i tiden o göra allt till rätta igen..

Finns ingen som du , o du är allt !

Jag vill ha dej tebax , men vet att det inte går.

Du kommer säga nej ändå...

Jag vill inte chansa , för alla vet att du kommer det.


Om du bara visste hur mkt jag älskar dej..

Hur mkt jag skulle offra för att få dej tebax ! 

Jag orkar inte mer...

Jag kan inte hålla mej , men vill varken såra dej elr mej...

Vi vänskap är stor o om jag chansar o får ett nej så är allt över.

Jag kommer inte våga visa mej för dej.

Kommer inte våga visa mej för nån.


Folk skulle hata mej...

Fast några gör det redan....

Jag kunde inte hålla emot... 

Det enda jag vet är att jag vill ha dej mer än du tror...

Mer än du vill...


Jag är så olyckligt kär just nu... Ingen känner som jag... 
Ingen lider som jag...

Ingen vill som jag... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siljeeehh - 6 maj 2012 20:42

Ditt leende gör mej varm När vi kollar på varann , kan jag inte kolla bort, förens du gör det   Varje gång jag ser dej , hoppar mitt hjärta en cm   Kan inte sluta tänka på dej Drömmer om dej varje natt   Vill bara ha dej vid min sida ...

Av Siljeeehh - 4 maj 2012 16:38

Sry för min uppdatering... Lovar att uppdatera mer... Den här veckan har gått snabbt , den här dagen med.  Vi har haft engelska o matte idag. Några utav oss tjejer hade sång. Jag, Linnea o Emi ska sjunga "Ordinary girl - Miley Cyrus" , på vår...

Av Siljeeehh - 4 maj 2012 16:38

Sry för min uppdatering... Lovar att uppdatera mer... Den här veckan har gått snabbt , den här dagen med.  Vi har haft engelska o matte idag. Några utav oss tjejer hade sång. Jag, Linnea o Emi ska sjunga "Ordinary girl - Miley Cyrus" , på vår...

Av Siljeeehh - 1 maj 2012 20:40


Halloooj     Idag har jag varit med Karro o vi har typ varit på hela sveg o hängt. Mest på slänggungan o typ messat med folk o skrattat o solat. Gud vad varmt det har varit idag! O igår oxå för den delen. Vi har haft jättekul. Vid femtiden åkte...

Av Siljeeehh - 30 april 2012 09:53


Godmorgon   Jag vaknade kvart i 9 tror jag det var. Jag är skiiiiit trött med andra ord, men jag kan inte somna om. Nu lyssnar jag på musik o väntar på att Julia ska vakna så hon kan ringa mej.  Ska prova städa lite i rummet, sen går jag ner o ...

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards