Me, myself and I

Alla inlägg under augusti 2011

Av Siljeeehh - 29 augusti 2011 15:45

Shaa!


Idag vare första dagen i skolan. De var typ kul å träffa alla kompisar, men de typ kul-tråkiga var att vi hade lekar och jag fick kramp i knät (vet, de låter konstigt).

Klockan tre var vi hos docktorn och han sa att de var en vanlig "tonårs" sak som tjejer brukar ha. Nu ska jag äta sen efter maten ska jag ut med några kompisar.

Ciao :*


Av Siljeeehh - 28 augusti 2011 10:05

I was he's, he was mine, we were one. We were free. He's the one  

All alone on all the time that I loved you. Smile for the moment happend for us becose I knew that we gonna be forever in a long long time  



Forever is a long time, you are the one I can say everything to       

Av Siljeeehh - 28 augusti 2011 09:42

Idag har jag och Olivia tänkt att vi ska åka på badhuset med Karro. Glömde jag säga att Olle skulle sova här inatt? Jaja. Jag har fått en stooooooooor säng :D

De ska bli kul och sova i den när jag e själv och man får all plats :D

Men iallafall. Vi ska på badhuset klockan 11 för de öppnar då. Sen vet jag inte vad jag ska göra eller jag måste ju packa upp och städa, men pallar inte å gö de idag... :P


Nu lyssnar jag på : Infærno Productions - Ilamme dæ! Den e jävligt bra! ;)

Ciao ;) :*

Av Siljeeehh - 27 augusti 2011 18:58

Heejj igen! ;)


Nu har jag varit i Olivia's stuga vi kom hem vid 4 tiden. Vi somnade i hennes stuga när vi såg på tv.... Nu sitter jag och väntar på mat med Olivia. E inne på facebook och lyssnar på: Just an old boyfriend - Dj Boonie. Vi har sminkat oss förfullt bara för att vi ska vara med en  kille som jag hatar. Men de var länge sedan jag sminkade mejj. Nu ska jag äta! Ciao! :*

Av Siljeeehh - 27 augusti 2011 11:44

Tjena bloggen!

Jag åkte hem igår klockan 6 och kom hem imorse klockan 8. Pappa och Tor-Arne (pappas kompis) var hemma hos mejj till klockan 11 , men de var bara för att pappa skulle hämta lite saker. Sen klockan 10 kom Olivia och klockan halv tolv åkte vi till henne och typ klockan tolv ska vi åka till hennes stuga i härjesjön och vara där hela dagen :D

Nu väntar jag på att Olle (olivia) har ätit klart så ska vi åka :P


Snälla kommentera och fortsätt läsa min blogg ! <3



Av Siljeeehh - 26 augusti 2011 11:11

Heeejj! 

Idag har jag packat lite och varit med pappa, ska åka hem till mamma ikväll.

De tar lång tid speciellt när man sitter vid datan! xD

De ska bli gött å träffa mamma å alla mina kompisar igen. Skolan börjar på måndag. Börjar i en ny klass som alla andra efter sommarlovet. xD

Jaaag längtar tills skolan börjar faktis!! 

Sommarlovet har gått fööör fort! 

Innan jag åker hem så ska familjen här hos pappa på Karla's dagis, för att dom har en fest för barnen's (som går på de där dagiset) familjer. De var egentligen tänk att vi skulle åka klockan fyra. För pappa's kompis som ska med slutar på jobbet klockan halv 4, men eftersom festen börjar klockan 3 och slutar klockan 5 så åker vi nog halv 6...

Har saknat mina bästisar (å kompisar), imorrn ska jag nog vara med Olivia. Vi har bestämt lite sånt dom här veckorna jag har varit hos pappa. 

De tar 14 timmar att åka från pappa till mamma. De känns jätte jobbigt att mamma å pappa inte bor nära varann för jag får sällan träffa pappa. :'(

Ibland när jag e hemma själv och har tråkigt så tänker jag på de stora utbrottet mamma och pappa hade när jag var 8, jag blev rädd och sprang upp till mina systrar. Sedan dess har jag vetat att mamma och pappa aldrig nånsin kommer bli tsm igen, inte ens för min skull.... Men dagarna och åren går. 

Nu lyssnar jag på Robbie Williams - Shes the one. De e en skön låt. Börjar nästan gråta varje gång jag hör den. Min röst passar ganska bra i den låten. Så därför gillar jag den. 

På facebook pratar jag med Jørgen (en kompis i norge).


Men nu ska jag sticka, för jag ska ut och åka båt med pappa runt en stor ö. Ska prova ta bilder som jag kan lägga in på min blogg. Sharå       

Av Siljeeehh - 25 augusti 2011 22:19

Saknar dejj mer än faan! Kommer ihåg första gång vi kysste varann, de var som om tiden stanna. Kommer hem snart och då e de dejj jag vill träffa först! Under dom 5 veckorna har jag gjort allt för att tänka på nåt annat, men djupt inom mejj har jag gråtit för dejj. Du e perfekt, jag vet att du är den rätta. Allt e precis som jag vill de ska vara. Förutom en sak... Kan inte sluta tänka. Tankarna om "den där saken" går runt i huvudet hela tiden. Jag minns hur arg och sårad du blev... Jag kommer aldrig glömma hur vi bråkade.   

Vi hade haft de så bra tills dess...   


Miss U !! <333333  

Av Siljeeehh - 25 augusti 2011 17:25

Tjena Bloggen! xD


Just nu snackar jag med Robin han e snäll. Han tycker att jag e söt, de sa han. Awwiii de var kul å höra vad han tycker dåeh. :) 

 Tror han gillar mejj väldigt mkt... Jag spelar gt oxå :P Kommentera !! :) :)

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards