Me, myself and I

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Vart du än är

Av Siljeeehh - 3 april 2012 20:38

Jag kommer alltid älska dej

Du är allt för mej

Oavsätt om jag inte är det för dej

Så kommer du alltid vara min värld


Jag saknar dej när du inte är här

Jag behöver kärlek o värme från dej

Jag behöver dej mer än allt !


Du betyder mer än någon för mej 


Vart du än är , står jag vid din sida

Håller din hand o säger "Jag älskar dej"


Du är en dröm som blev sann...

Flyger jag på rosa moln?

Jag är inte på jorden iaf...


Jag älskar dej Joel <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siljeeehh - 6 maj 2012 20:42

Ditt leende gör mej varm När vi kollar på varann , kan jag inte kolla bort, förens du gör det   Varje gång jag ser dej , hoppar mitt hjärta en cm   Kan inte sluta tänka på dej Drömmer om dej varje natt   Vill bara ha dej vid min sida ...

Av Siljeeehh - 4 maj 2012 16:38

Sry för min uppdatering... Lovar att uppdatera mer... Den här veckan har gått snabbt , den här dagen med.  Vi har haft engelska o matte idag. Några utav oss tjejer hade sång. Jag, Linnea o Emi ska sjunga "Ordinary girl - Miley Cyrus" , på vår...

Av Siljeeehh - 4 maj 2012 16:38

Sry för min uppdatering... Lovar att uppdatera mer... Den här veckan har gått snabbt , den här dagen med.  Vi har haft engelska o matte idag. Några utav oss tjejer hade sång. Jag, Linnea o Emi ska sjunga "Ordinary girl - Miley Cyrus" , på vår...

Av Siljeeehh - 1 maj 2012 20:40


Halloooj     Idag har jag varit med Karro o vi har typ varit på hela sveg o hängt. Mest på slänggungan o typ messat med folk o skrattat o solat. Gud vad varmt det har varit idag! O igår oxå för den delen. Vi har haft jättekul. Vid femtiden åkte...

Av Siljeeehh - 30 april 2012 09:53


Godmorgon   Jag vaknade kvart i 9 tror jag det var. Jag är skiiiiit trött med andra ord, men jag kan inte somna om. Nu lyssnar jag på musik o väntar på att Julia ska vakna så hon kan ringa mej.  Ska prova städa lite i rummet, sen går jag ner o ...

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards