Me, myself and I

Alla inlägg under juni 2011

Av Siljeeehh - 30 juni 2011 00:12

Heej på er! Länge sedan jag var inne nu... Men jag ska ladda in bilder när jag har hittat min kamera... Jag saknar min nya kille Andreas. <3 Jag gjorde slut med Denniz för att vi kommer aldrig träffas men jag och Andreas kommer träffas ganska mycke :D

Av Siljeeehh - 24 juni 2011 13:06

Heej! De var ett tag sedan jag bloggade sist... Men jag har varit så upptagen att vara med kompisar typ... Just nu är jag inne på facebook och chattar med min lossas syster... Vi bråkar inte så mycket längre. Men aja de var nog inte de ni ville veta... xD      Jaa, idag var jag med Olivia och igår också typ halva dagen. Men idag ska jag följa hon till Härjesjön. Jag ska sova hos henne där. Jag tror inte att jag tar med datan så jag kommer inte blogga idag...


Idag är de midsommar <3

 

Jag har gjort slut med Jonte i förrgår. Nu är Olivia ihop med han och jag är ihop med världens snyggaste kille som heter Denniz... Älskar dig <3333 :*


Midsommar:

Jag ska ut på gammelgården med Olivia när jag har packat.

 

 

Av Siljeeehh - 16 juni 2011 19:15

Heej, idag har jag varit med Sandra typ halva dagen sedan kom Karolina och Emi och var med oss. Typ klockan 10 ringde Sandra medan jag låg och sov... Hon väckte mig asso. Hon undrade om hon kunde va med mig och de fick hon. Mamma var på jobb, så vi var liksom ensamma hemma. När hon hade kommit gjorde vi isglass sedan åkte vi ut på Sveg i typ 4 timmar. Vi gick in på OK Q8, för vi följde efter några killkompisar... Vi tog några bilder, som jag ska ladda in om ett tag. Så fort jag orkar resa på mig så jag kan gå ner och hämta kameran... Förresten igår blev jag ihop med en av min killkompis Alexanders kompis. Han kommer på söndag och ska gå på en fotbolls cup som jag ska gå på om jag får för mamma. Jag har träffat han en gång men vi gillade varann redan då. På måndag ska jag, en kompis som heter Linnéa (som är ihop med Alex), Alex och Jonte (min kille) va med varann. Ni kan bara gissa vad vi ska gö!

Hörs sen! Caio!   

 

Av Siljeeehh - 15 juni 2011 19:36

Känns det som att du är riktigt kär i en person du inte kan glömma?

Jag såg en kille på badhuset en gång, diggar han sjukt mkt. Känner han inte eller nått. Men de känns som om jag skulle haft en chans på han... GUD! De gör ont i hela hjärtat när jag tänker på det. Diggar en annan kille som jag känner mer fast har aldrig pratat med han, men har sett han. Han har en stuga i Glissjöberg... Han stannade en gång vid min skola på en helg och skulle gå ut och gå med sin kusins hund. Mina kompisar gick fram och frågade hans mobil nummer åt mig, men de visade sig vara fel nummer. En sak som var pinsam: Mitt ex var där. Jag hade gjort slut med han precis en timme före Melker kom... Men det var bra att jag gjorde slut annars skulle jag inte känna han. Bloggen börjar hända lite mer om mig (silje) nu. Sandra är inte så mycket med mig längre men hon har bloggen med mig ändå. Nu lyssnar jag på: Here without you - 3 doors down. Jag gillar den låten för den är så mysig. "I'm here without you baby, all I dream is you all the time. And tonight it's only you and meeeee." Är en liten text av den... ILU

Av Siljeeehh - 15 juni 2011 14:54

Tjenare! De var inte så länge sedan jag bloggade sist. Men nu tror jag att jag ska ladda in några bilder från badet :) Vi badade alltså hemma hos mig inne i badrummet... :) Jag har en bastu och en bubbelpool. Lyxigt vah?? :) Nu lyssnar Olivia, Sandra och jag på musik... Bilderna kommer om en liten stund :)

Av Siljeeehh - 15 juni 2011 13:28

Heej! Idag är jag med Sandra och Olivia. Vi ska bada i min bubbelpool! Olivia vill att vi ska åka på Sandstjärn och bada sen, men de är nog lite kallt för att bada där nu. xD Vi har gjort isglass till mig och Olivia bara, men Sandra hade inte kommit då så hon fick ingen. Nu har vi gjort isglass till alla! :) Morsan är på jobb, så vi e hemma själv. Nu ska vi bada, bloggar sen lite senare efter badet... :P Ciao    //Sillen, Sandra å Olle

Av Siljeeehh - 14 juni 2011 16:16

Heej! Vi ska berätta lite om oss. Vi är två tjejer på snart 11 år. Sandra är 11, kallas Sandro. Silje är 10 år, kallas Sillen    Sandra fyller år 8 februari. Å jag (silje) fyller år 13 juli. Gratta mig gärna när jag fyller år .  Om Sandra: Jag har tre syskon: Jenny, Peter och Catrin. Jenny är 18, Peter är 16 å Catrin är 5. Min mamma heter Sabina, hon är 38. Min pappa heter Ulf, han är 42. Mamma och pappa är förlovad... Grön, svart, blå och lila är mina favvofärger!


Om Silje: Jag har 6 syskon (men bara halv): Sara: 21 tror jag :P Johan: 26. Gjermund: 26. Trude: 27. Ronja: 18. Karla: 2. Sara och Johan är mammas barn å jag såklart ;) Trude, Ronja, Karla å Gjermund har samma pappa som mig men inte samma mamma. Min mamma och pappa är skild... Eller ja, dom är inte ihop längre, dom var bara förlovad när dom var ihop. Nu är pappa och min lossas mamma Rose förlovad. Mamma e singel. Grön, rosa, blå och svart är mina favvofärger!  Har nu lite att göra... C'ya då! ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards