Me, myself and I

Alla inlägg under september 2011

Av Siljeeehh - 30 september 2011 20:22

   Innan jag städade  Efter :)

Ja, nu har man städat sitt älskade rum :) Här har ni fått nåra bilder. Det tar ganska lång tid för mejj å städa, bara för att jag är en seg liten 11 åring :D 

Nu lyssnar jag på "Ju mer dom spottar - Kapten röd" :D
Den e så j**la bra! ;) 

Av Siljeeehh - 30 september 2011 17:45

Hejj, glömde å skriva igår! Men iallafall så var jag ute på sveg med nåra kompisar. Å sen satte jag mejj vid tv:en.

Idag är de fredag! Så idag måste jag städa tills imorrn! :-(

Hatar å städa. Men de går fort om jag börjar nu :-D 

Hahah får väll gå bort från datan nu då :-D Skriver när jag e klar, så kanske de kommer bild hur de såg ut innan de blev städat o efter :-)

Bye bye :))

Av Siljeeehh - 28 september 2011 20:27

Har tråkigt,, ! 

Imorrn ska jag på skolan, mår iallafall så pass bra! :)

Kommer vara skönt att träffa alla kompisar men samtidigt tråkigt å vakna tidigt på morgonen. 

Imorrn ska jag vara med Sandra å Linnea, tror jag. Så jag kommer nog inte blogga förens på kvällen. De här är mitt sissta inlägg idag så jag tänker skriva ganska mkt. Här ska ni få dagens video :
 Tycker om den låten. Bara för att man tänker så sjukt mkt på att förlora en kompis som betyder sjukt mkt för en. 
Här kommer dagens bild:
   

Den bilden är till dejj Adde :)) <3 

Älskar dej å saknar dej! <3

Här kommer dagens kommentar: 

Du är grymt söt!




Nu ska jag orkar jag inte blogga mer. Ciao! :* <3

Av Siljeeehh - 28 september 2011 19:20

  Såhär såg chokladkakan ut! :) 

Jag orkade inte göra negerbollar. 

Men nu luktar de nybakat i huset. Gött! 

Längtar tills på lördag då jag ska ha min födelsedagsfest! ;) <3

Av Siljeeehh - 28 september 2011 17:28

Hejj!

Nu ska jag baka med mamma. De blir chokladrutor å negerbollar ;)

M, sen lägger jag ut lite bilder :) 

Ciao ! :*

Av Siljeeehh - 28 september 2011 13:53

   Olivia å jag! <3 :) Hehe ;)   Olivia å Jacob! :) <3   Jag å min bästis Emelie :) <3

  A + S = <3 
ILY Adde! <3 :) 

Av Siljeeehh - 28 september 2011 12:47

Hejj - igen :D

Just nu sitter jag å äter apelsin, lyssnar på musik å tittar på lite bloggar :)

Har gjort en egen låt hittills. Vet inte varför. Skulle bara skriva en liten text, så märkte jag att den passade som en sång :) 

Om en halv vecka hade jag tänkt att ha "Veckans blogg". Så passa på att läsa min blogg så ska jag kolla på lite mer bloggar. :) 

Laddar in lite bilder å låtar så vi hörs senare! ;)

Här e jag ! :D


Hääii!
Jag e en halvnorsk tjej på 11 år.
Jag bloggar om lite olika saker som rör mej o mitt liv.
Kanske slänger in någon bild då o då =)
Enjoy ! :)

Frågor...? :)

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om ??
 Outfit
 Frisyr
 Kompisar
 Kärlek
 Musik
 Tv/pogram
 Artister
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Siljeee

Heejj, jag e 11, och bloggen e inte så ny, så jag skulle vilja ha nåra komentarer ;) Tack ni som gör de :))


Ovido - Quiz & Flashcards